Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:55:23+02:00
Ludzie lubią odwiedzać muzea. Każdy z nas jest ciekaw i chce obejrzeć obiekty posiadające pewną wartość, np. historyczną.
Obiekty posiadające wartość historyczną przywołują u nas wewnętrzne JA, budzi się w nas nasz patriotyzm. Dowiadujemy się wtedy bardzo dużo o przeszłości naszego kraju, możemy poczuć, że niemal znajdujemy się w dawnych czasach. Jest to również doskonała forma spędzania wolnego czasu, spędzania go z rodziną. Scala to rodzinę, a jednocześnie uczy i bawi.
6 4 6
2010-04-11T14:57:00+02:00
Muzea są bardzo ważne w życiu każdego z nas. świadczy o tym fakt, iż ludzie je odwiedzają. Jest to bardzo ważne i utwierdza w przekonaniu, że pamięć o przodkach nie zniknie.
Ludzie odwiedzają je aby oddać cześć tym których już nie znamy , a którzy zostawili po sobie coś bardzo ważnego. chcemy na własne oczy zobaczyć jaki był kiedyś świat i doświadczyć choć w pewnym stopniu trudności związanych z tamtejszym życiem.
12 2 12
2010-04-11T14:58:29+02:00
Muzeum jest ważnym miejscem, ponieważ gromadzi się tam najróżniejsze zabytki świata. Ludzie chodzą tam by podziwiać je (np. obrazy, rzeźby, stare monety). W muzeum możemy również poznać ich historię. Wiele wystaw ukazuje nam wcześniejsze lata spędzone przez ludzi na ziemi.
5 5 5