Odpowiedzi

2009-11-03T18:37:50+01:00
Zjawisko elektryczności statycznej jest znane powszechnie, natomiast mało znany jest jej wpływ na procesy produkcyjne i otaczające nas środowisko. W zjawisku tym jest coś tajemniczego - niemożliwe do zobaczenia, dotknięcia lub powąchania. Jednak nagromadzone ładunki statyczne są dobrze zauważalne. W wyniku nagromadzenia ładunku może zaistnieć niebezpieczeństwo porażenia prądem elektrycznym, obniżenie wydajności produkcyjnej, blokowanie się mechanizmów, pożar lub wybuch. Ładunki elektrostatyczne mogą uszkadzać czułe elektroniczne zespoły, powodując kosztowne niepotrzebne naprawy.
Najlepsza Odpowiedź!
  • lome
  • Rozwiązujący
2009-11-03T18:49:39+01:00
Zjawisko elektryczności statycznej jest znane powszechnie, natomiast mało znany jest jej wpływ na procesy produkcyjne i otaczające nas środowisko. W zjawisku tym jest coś tajemniczego - niemożliwe do zobaczenia, dotknięcia lub powąchania. Jednak nagromadzone ładunki statyczne są dobrze zauważalne. W wyniku nagromadzenia ładunku może zaistnieć niebezpieczeństwo porażenia prądem elektrycznym, obniżenie wydajności produkcyjnej, blokowanie się mechanizmów, pożar lub wybuch. Ładunki elektrostatyczne mogą uszkadzać czułe elektroniczne zespoły, powodując kosztowne niepotrzebne naprawy.

To dokładna treść z podręcznika.