Odpowiedzi

2010-04-11T15:20:14+02:00
Aparaty gębowe:
-gryząco-liżący , np. u osy
-kująco-ssący , np. u komara
-ssący , np. u motyla
-liżący , np. u muchy

odnóża:
-trylobitokształtne
-szczękoczułkowce
-sześcionogi
-wije
2010-04-11T15:21:10+02:00
Aparaty gębowe
gryzący ważki chrząszcze modliszka
gryząco-liżący pszczoły miodne trzmiele
ssący motyle
liżąco ssący mucha domowa
kłująco ssący mszyce wszy pchły
tnąco ssący muchówki
liżący
liczba odnóży
owady trzy pary położone na tułowiu + dwie pary skrzydeł
pajęczaki cztery pary na głowotułowiu nogogłaszczki
skorupiaki pięć par + szczypce

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T15:21:19+02:00
Aparaty gębowe:
- ssący
- gryzący
- gryząco - liżący
- kłująco - ssący
- liżący

Odnóża kroczne:
- kroczne
- grzebne
- pływne
- skoczne
-chwytne
- bieżne
1 5 1