Odpowiedzi

2010-04-11T15:04:28+02:00
Jest obowiązkiem człowieka poniewarz jak śpimy to nasz organiż wypoczywa i czroni nas przed chorobami
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T15:10:44+02:00


Konstytucja Polska zapewnia każdemu człowiekowi odpoczynek w takich formach jak: 1 dzień w tygodniu, długość pracy bez dodatkowego wynagrodzenia nie może przekraczać (tu nie jestem pewien) ale ok. 10godzin, dodatkowo masz w roku czas na urlop + możesz wziąść 3 dni na telefon (czyli poprostu dzwonisz i nie ma cie w pracy a ciebie nie spotkają przez to żadne konsekwencje).

Według religi: odpoczywać musisz co święta i w każdą niedziele (o ile nie jest to praca konieczna typu lekarz). Bo Bóg tworzył ziemię 6 dni a w 7 odpoczywał.


prosze o naj..