Odpowiedzi

2010-04-11T15:21:16+02:00
Witam, ja bym to zrobił tak:

1998,5 mln : (podzielić) 227,3 mln = 0.8748352 i ten otrzymany wynik × 100%.
i to wychodzi 87,483502, czyli około 87,48 %

Nie wiem czy dobrze, ale mam nadzieję, że pomogłem ;]
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:08:43+02:00
Oblicz, o jaki procent wzrośnie liczba ludności w latach 1950-2050.
1950- 227,3 mln
2059- 1998,5 mln

x/100*227300000=1998500000
x/100=1998500000:227300000=≈8,7923
x=8,7923*100%
x=879,23% <- o tyle procent wzrośnie.

Jak coś to pisz na pw. :)

4 2 4