Odpowiedzi

2010-04-11T15:13:28+02:00
3 pary odnóż
aparat gebowy np. u owadów
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T15:18:28+02:00
Aparaty gębowe:
Gryzący np. chrząszcz
kłująco-ssący np. komar
ssący np. motyl
liżący np. mucha

odnóża:
kroczne np. biegacz
skoczne np. pasikonik
pływne np. pływak
grzebne np. turkuć

Nie dawno to miałam ;) liczę na naaaaj ;*
3 5 3
2010-04-11T15:29:48+02:00
Typy aparatów gębowych to:
-gryzący aparat gębowy
-ssący aparat gębowy
-kłująco-ssący aparat gębowy
-liżący aparat gębowy
Typy odnóży:
-kroczne
-gębowe
2 3 2