Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T15:15:27+02:00
Pozytywne:
- brak spalin zanieczyszczajacych środowisko
- dobre systemy bezpieczeństwa
- wysoka wydajność

negatywne:
- radioaktywne odpady poprodukcyjne
- ryzyko wystąpienia awarii
- szkody dla ludzkiego zdrowia
2 3 2
2010-04-11T15:17:08+02:00
Pozytywne:
-energia jadrowa
-bron jadrowa
-pierwiastek RAD


negatywne
- kiedys bylo smiertelne
- choroba promienna
- duza dawka promieniowanie prowadzi do obumarcia komorek