Proszę o pomoc w zadaniu z niemieckiego w szkole średniej... ;D
TREŚĆ:
ZBUDUJ ZDANIE:
*Thomas / sagt / dass / nett / ist / meine Bruder

*lieb / Katja / ist / glaubt / dass / ihre Mutter

*denke / sind / meine Eltern / dass / Fantastisch / ich

to jest zadanie z jednego z sprawdzianów... poszę o jego rozwiązanie ;D
z góry dzięki ;D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T15:24:42+02:00
*Thomas / sagt / dass / nett / ist / meine Bruder
Thomas sagt, dass meine Bruder nett ist.


*lieb / Katja / ist / glaubt / dass / ihre Mutter
Katja glaubt, dass ihre Mutter lieb ist.


*denke / sind / meine Eltern / dass / Fantastisch / ich
Ich denke, dass meine Eltern fantastisch sind




Liczę na naj;**
POOZDRO:]
2010-04-11T16:06:54+02:00
1. Thomas sagt, dass mein Bruder nett ist.

2. Katja glaubt, dass ihre Mutter lieb ist.

3. Ich denke, dass meine Eltern Fantastisch sind.