Przeredaguj tekst tak , aby wyróżnione wyrazy się nie powtarzały. Użyj zaimków.Te wyrazy w cudzysłowiu.

Wuj Tarabuk trzymał w reku jakąś kartkę."Kartka" była dokładnie zapisana.
Poznałem Tę "kartkę".Był to "wiersz".Wuj napisał "wiersz"na cześć Piruzy.
Tarabuk poszedł z "wierszem"do królowej olbrzymek i poprosił "królową" o przeczytanie "wiersza"

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • wiq
  • Początkujący
2010-04-11T15:20:11+02:00
Wuj Tarabuk trzymał w reku jakąś kartkę. Była ONA dokładnie zapisana.
Poznałem JĄ.Był to wiersz.Wuj napisał GO na cześć Piruzy.
Tarabuk poszedł z NIM do królowej olbrzymek i poprosił JĄ o przeczytanie GO

Pozdrawiam i liczę na naj!
55 4 55
2010-04-11T15:20:46+02:00
Wuj Tarabuk trzymał w reku jakąś kartkę. Była ona dokładnie zapisana.
Poznałem ją. Był to wiersz. Wuj napisał go na cześć Piruzy.
Tarabuk poszedł z nim do królowej olbrzymek i poprosił władczynie o przeczytanie go.
29 3 29
2010-04-11T15:23:05+02:00
Wuj Tarabuk trzymał w reku jakąś kartkę. Strona była dokładnie zapisana. Poznałem to. Był to "wiersz".Wuj napisał poezje na cześć Piruzy. Tarabuk poszedł z nim do królowej olbrzymek i poprosił panią o przeczytanie go.
22 3 22