Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T18:42:09+01:00
*Reakcja prosta
*Reakcja złożona


Rodzaje reakcji złożonych:
*addycja
*substytucja
*eliminacja
*przegrupowanie

P.S. Nie wiem czy o to ci dokładnie chodziło.! ;/
1 5 1
2009-11-03T18:42:23+01:00
Reakcja analizy
Reakcja syntezy
Reakcja wymiany
Reakcja odwracalna
Reakcja przyłączenia
Reakcja podstawienia
Reakcje równoległe
Reakcja barwna
Reakcja eliminacji
reakcja jądrowa,
Reakcja Hilla
Reakcja Wurtza
reakcja Fittiga
Reakcja Cannzzizaro
1 5 1