Odpowiedzi

2010-04-11T15:29:53+02:00
Borowik,smardz,muchomor,pieczarka,kurka,rydz,siny,pleśń,maślak,kozak
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T15:37:54+02:00
Maślak żółty-modrzew
mleczaj wełnianka-brzoza
maślak zwyczajny-sosna
mleczaj rydz-drzewa iglaste
podgrzybek brunatny-drzewa iglaste
bocznik ostrygowaty-drzewa liściaste
piestrzenica kasztanowata-sosna
podgrzybek złotowy-drzewa liściaste i iglaste
kożlarz babka-brzoza