Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T15:21:24+02:00
40-24=16
Odp: Razem kopać będą 16 godzin.





Liczę na naj :-)
2 1 2
2010-04-11T15:22:58+02:00
1/24 czas pracy Z
1/40 czas parcy R

1/24 + 1/40 - czas pracy gdy wykonują ją w ciągu godziny razem
= 5+3/120 = 8/20 = 1/15

Odp: 15 godzin

/ <-- to jest kreska ułamkowa
2010-04-11T15:23:44+02:00
CÓŻ to dośc trudne zad,bo jeśliby podano ile powierzchi ziemi kopali to łatwo było by to obliczyc,a w takim przypadku wydaje mi się że trzeba dodac 24 i 40=64:2= 32 więc zajęloby im to 32 godz