Popraw blędy ortograficzna , interpunkcyjne oraz językowe :
Mój autorytet
Mam wiele autorytetównp.:moi rodzice , dziadkowie... Ale najważniejzym jest , a raczej była moja prababcia Basia , którą bardzo kochałam .
Babcia miała bardzo ciężkie dzieciństwo .Wile razy opowiadała mi o swoich przygodach , które przeżyła jako dziecko. Jej rodzice wymagali m.in. : pracy na polu , zajmowaniem się domem i opieką nad rodzeństwem . Po kilku latach na polu polubiła pracę rolnika .Babcia lubiła się uczyć .Po ukończeniu szkoły podstawowej postanowiła wybrać zawód rolnika i kontunować naukę . Pomimo tego , że rodzice byli przeciw dalszej edukacji .
Kilka lat później poślubiła Bolesława Misztala . Byłi szcześliwym małżeństwem z czwórką wspaniałych dzieci .Pradziadek nagle zmarł osieracając dzieci i żonę w wieku 40 lat. Cała rodzina była załamana . Po pogrzebie prababcia więcej czasu poświęciła dzieciom , którym brakowało ojca.Po pewnym czasie pociechy prababci opuściły rodzinne stronny . Mój dziadek założył rodzinę i kupił dom ze sporą działką . Dziadek zaproponował wybudowanie na swojej dziłce niewielką oficynę dla matki .
Ja i moje siostry (Nikola i Sara) często odwiedzałyśmy ukochną prababcie . Gdy przychodziłyśmy do jej domu widać było radość w oczach prababci . Zawsze nie wypuszczała nas bez cukierka lub ciastka .
Jej życiowym oparciem była religia .Ze wszystkimi problemami zwracała się do Boga .Szczerze powiedziawszy to cieszę , się że pra babcia nie będzie już cierpiała i pójdzie tam gdzie od dawna chciała pójść .
Prababcia kiedy jeszcze żyła powtarzała : "Żeby dojść do sukcesu musicie przykładać się do nauki ". Zakładam , że ja nie dojdę do takiego sukcesu do jakiego doszła prababcia , czyli mieć wspaniałą rodzinę oraz wielu przyjaciół. Dużo osób płakało na pogrzebie i jak przypuszczam wspominało prababcie .
Postanowiłam , iż gdy będę staruszką postaram być taką pozytywną osobą jak prababcia.Wspominam prababcie jako serdeczną , miłą , dobrą , a przede wszystkim tak kochać jak ona kochała .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T15:28:21+02:00
Mój autorytet
Mam wiele autorytetów np.:moi rodzice , dziadkowie... Ale najważniejszym jest , a raczej była moja prababcia Basia , którą bardzo kochałam .
Babcia miała bardzo ciężkie dzieciństwo .Wiele razy opowiadała mi o swoich przygodach , które przeżyła jako dziecko. Jej rodzice wymagali m.in. : pracy na polu , zajmowaniem się domem i opieką nad rodzeństwem . Po kilku latach na polu polubiła pracę rolnika .Babcia lubiła się uczyć .Po ukończeniu szkoły podstawowej postanowiła wybrać zawód rolnika i kontynuować naukę . Pomimo tego, że rodzice byli przeciw dalszej edukacji .
Kilka lat później poślubiła Bolesława Misztala . Byli szczęśliwym małżeństwem z czwórką wspaniałych dzieci .Pradziadek nagle zmarł osieracając dzieci i żonę w wieku 40 lat. Cała rodzina była załamana . Po pogrzebie prababcia więcej czasu poświęciła dzieciom , którym brakowało ojca.Po pewnym czasie pociechy prababci opuściły rodzinne strony . Mój dziadek założył rodzinę i kupił dom ze sporą działką . Dziadek zaproponował wybudowanie na swojej działce niewielką oficynę dla matki .
Ja i moje siostry (Nikola i Sara) często odwiedzałyśmy ukochaną prababcie . Gdy przychodziłyśmy do jej domu widać było radość w oczach prababci . Zawsze nie wypuszczała nas bez cukierka lub ciastka .
Jej życiowym oparciem była religia .Ze wszystkimi problemami zwracała się do Boga .Szczerze powiedziawszy to cieszę , się że prababcia nie będzie już cierpiała i pójdzie tam gdzie od dawna chciała pójść .
Prababcia kiedy jeszcze żyła powtarzała : "Żeby dojść do sukcesu musicie przykładać się do nauki ". Zakładam , że ja nie dojdę do takiego sukcesu do jakiego doszła prababcia , czyli mieć wspaniałą rodzinę oraz wielu przyjaciół. Dużo osób płakało na pogrzebie i jak przypuszczam wspominało prababcie .
Postanowiłam , iż gdy będę staruszką postaram być taką pozytywną osobą jak prababcia.Wspominam prababcie jako serdeczną , miłą , dobrą , a przede wszystkim tak kochać jak ona kochała .
1 5 1
2010-04-11T15:29:35+02:00
Wydaje mi się, że wszystko jest w porządku. Bardzo dobre wypracowanie ;)
1 5 1
2010-04-11T15:29:40+02:00
Mój autorytet
Mam wiele autorytetów np.:moi rodzice , dziadkowie... Ale najważniejszym jest , a raczej była moja prababcia Basia , którą bardzo kochałam .
Babcia miała bardzo ciężkie dzieciństwo .Wile razy opowiadała mi o swoich przygodach , które przeżyła jako dziecko. Jej rodzice wymagali m.in. : pracy na polu , zajmowaniem się domem i opieką nad rodzeństwem . Po kilku latach na polu polubiła pracę rolnika .Babcia lubiła się uczyć .Po ukończeniu szkoły podstawowej postanowiła wybrać zawód rolnika i kontynuować naukę . Pomimo tego , że jej rodzice byli przeciwni dalszej edukacji .
Kilka lat później poślubiła Bolesława Misztala . Byli szczęśliwym małżeństwem z czwórką wspaniałych dzieci .Pradziadek nagle zmarł osieracając dzieci i żonę w wieku 40 lat. Cała rodzina była załamana . Po pogrzebie prababcia więcej czasu poświęciła dzieciom , którym brakowało ojca.Po pewnym czasie pociechy prababci opuściły rodzinne strony . Mój dziadek założył rodzinę i kupił dom ze sporą działką . Dziadek zaproponował wybudowanie na swojej działce niewielką oficynę dla matki .
Ja i moje siostry (Nikola i Sara) często odwiedzałyśmy ukochaną prababcie . Gdy przychodziłyśmy do jej domu widać było radość w oczach prababci . Zawsze nie wypuszczała nas bez cukierka lub ciastka .
Jej życiowym oparciem była religia .Ze wszystkimi problemami zwracała się do Boga .Szczerze powiedziawszy to cieszę , się że prababcia nie będzie już cierpiała i pójdzie tam gdzie od dawna chciała pójść .
Prababcia kiedy jeszcze żyła powtarzała : "Żeby dojść do sukcesu musicie przykładać się do nauki ". Zakładam , że ja nie dojdę do takiego sukcesu do jakiego doszła prababcia , czyli mieć wspaniałą rodzinę oraz wielu przyjaciół. Dużo osób płakało na pogrzebie i jak przypuszczam wspominało prababcie .
Postanowiłam , iż gdy będę staruszką postaram być taką pozytywną osobą jak prababcia.Wspominam prababcie jako serdeczną , miłą , dobrą , a przede wszystkim tak kochać jak ona kochała .
1 5 1