Odpowiedzi

2009-11-03T19:32:45+01:00
B)36st.+16st.=52st.
52st.*4min=208min.=3godz.28min

c)Janek wysłał przesyłkę pocztowa z Nairobi, a Adam z Dakar.

d)Janek udał sie w kierunku południowo-zachodnim.
Adam wyruszył w kierunku wschodnim.

e)Janek przebywał w strefie środkowo-afrykańskiej. Adam znajdował sie w strefie wschodnio-afrykańskiej.

f)W miejscowościach, w których przebywali Janek i Adam, 21marca dzień trwał 12 godzin.

g)Niestety przykładu g nie mam

Pozdrawiam;)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:43:00+01:00
B)36stopni+17stopni=53stopnie
53stopnie:15stopni=3h(w przybliżeniu[tak musi być])
odp.Różnica czasu strefowego między tymi miejscowościami wynosi 3 godziny.

c)Janek wysłał przesyłkę pocztową z Dakaru, a Adam z Nairobi.

d)Janek udał się w kierunku południoiwo-wschodnim. Adam wyruszył w kierunku północnym.

e)Janek przebywał w strefie umiarkowanej południowej.Adam znajdował się w strefie międzyzwrotnikowej.

f)W miejscowościach, w których przebywali Janek i Adam, 21 marca dzień trwał 12 godzin.

g)Podkreślić trzeba:
-mniejszy,
-północnym,
-Adam
4 5 4