Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T15:35:28+02:00
Można to wytłumaczyć tak: jeżeli damy komuś na chleb to on sobie kupi i się naje, ale jak nauczymy go zarabiać samemu na siebie, to będzie mógł za pieniądze, które zarobi kupować sobie ten chleb, wtedy, gdy będzie głodny.

Czyli musimy tego kogoś nauczyć działania na własną rękę, by był samodzielny, by zawsze mógł sobie sam poradzić. By mógł sam wystarczać dla siebie.
2010-04-11T15:36:13+02:00
W tym wypadku chodzi o to ,iż nie wystarczy dać komuś coś pod noc czy po prostu zapewnić mu dostatek należało by w takim wypadku go także nauczyć żyć zdobywać pokarm czy pracować.Po prostu należy być samodzielną osoba.