Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T15:41:21+02:00
Śniło mi się, że znalazłam się w Wehikule czasu . Bałam się dotknąć jakiegokolwiek przycisku. Wstałam, chciałam wysiąść, gdy potkłam się o leżące na ziemi kable. Maszyna ruszyła, gdy w końcu zatrzymała się ....
  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T15:41:33+02:00
1. Najbardziej uwielbiam książkę w której jest mowa o wehikuł-ie czasu.

2. Zazwyczaj nie umiem znaleźć mojej ulubionej zabawki.

3. W końcu cię znalazłam.

4. Wczoraj potknąłem się o kamień leżący przed moim domem.
1 3 1