Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T15:38:56+02:00
Pozytywny:
-segreguje śmieci
-oszczędzam prąd
-zbieram papierki z podwórka
-zbieram surowce wtórne
-oszczędzam wodę

negatywne:
-wychodząc z pokoju nie wyłączam światła i TV
-wrzucam śmieci do jednego worka
-wyrzucam papierki na ziemię
-myjąc zęby mam puszczoną wodę

zasady:
1.segreguję surowce wtórne.
2.oszczędzam prąd i wodę.

7 4 7
2010-04-11T15:39:52+02:00
Pozytywne-środowisko jest dla mnie ważne poniewż dzięki niemu mogę od
dychać świeżym powietrzem
negatywnę-środowisko są to rzeczy takie jak zwierzęta przez które mogę się zarazić wścieklizną
zasady ....................-mogę starać się unikać zwierząt które widzę że mają wściekliznę np;:)
5 1 5