Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • lome
  • Rozwiązujący
2009-11-03T18:42:38+01:00
Był on malarzem, którego inspirował świat pełęn barw. Jego słynne dzielo to Impresja to on zapoczątkował styl Impresyjny. Malował pełnią barw, był uznawany za heretyka.
6 3 6
2009-11-03T18:45:17+01:00
Claude Monet- Urodził się 14 listopada 1840roku w Paryżu a zmarł 5 grudnia 1926r. Był (jest) to francuski malarz impresjonizmu- twórca i przedstawiciel impresjonizmu.
Jego słynnymi dziełami były:
Kobiety w ogrodzie.
Ogród w Sainte-Adresse,
Impresja, wschód słońca
Camille na łożu śmierci.
Był doskonałym artystą.
x)
5 5 5