Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T15:40:04+02:00
Hmm napewno zorganizowac na dziń dziecka jakąs zabawe dla dzieco(gril,ognisko,konkursy,zabawy),gazetki szkolne szczególnie na lato,dyskoteka inna od innych np. (szczególnie w czerwcu)niech uczestnicy dyskoteki ubiorą się w stylu mody letniej na takiej dyskotece możesz zrobis konkurs na najładniej ubraną parę letnią:)
2010-04-11T15:41:36+02:00
Hej ;)

pomyśl może o jakiś gazetkach np. konstytucja 3 maja (jest w maju),dzień dziecka (jest w czerwcu) , albo zorganizuj jakąś dyskoteke szkolną ;^^

lub . zorganizuj coś takiego jak szczęśliwy numerek( w wielu szkołach to jest)

''każdego dnia losujesz 1 numerek , i osoba z tym numerkiem z dziennika nie może być pytana '' napewno wszyscy będą zadowoleni