Odpowiedzi

2009-11-03T18:45:21+01:00
2009-11-03T18:58:09+01:00
Wzdłuż boiska czyli wzdłuż boku długości 26m.

W jednym rzędzie znajduje się 65 krzeseł, bo:
26/0,4=65
W pierwszym rzędzie po jednej stronie jest 65, więc po obu stronach jest 130, bo 65*2.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:49:13+01:00
26m=2600cm
2600cm:40cm=65 tyle krzeseł znajduje się w pierwszym rzędzie z jednej strony
65x2=130 tyle krzeseł znajduje się w pierwszym rzędzie z dwóch stron