Odpowiedzi

2010-04-11T15:46:53+02:00
Po troszku będę się uczył Chemii..

Będę brał udział w biegach na przełaj.

Po ciemku nic nie widać. !

Na przemian będę pytal ciebie i Kasie.

Przede wszystkim jesteś tu potrzebna. !

Na pewno sie na ciebie obrażę jeżeli nie przyjdziesz.

W zamian za książkę pożyczę Ci kasetę wideo.

Pobiegnę tam i z powrotem.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Yeu
  • Rozwiązujący
2010-04-11T15:47:34+02:00
Wczoraj po ciemku wracałam do domu.
Na meczu kibice na przemian śpiewali hymny swoich kubów.
Magda na pewno nie dostanie sie do dobrego gimnazjum.
Gdy wróciłam ze sklepu mama kazała mi iść z powrotem tam, gdyż zapomniałam cukru.
W mojej klasie jest chłopak który robi wszystko na opak.
Nasza nauczycielka przede wszystkim stawia na dobre wychowanie.
W zamian za kubek coli dostałam dwa cukierki.
Tata kazał mi jechać w poprzek ulicy.
Dziś sie uczę wszystkiego po troszku, aby sie nie przemęczyć za bardzo.
Podczas porannego rozruchu wojsko wybrało drogę na przełaj.

;)
4 4 4