Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T15:47:17+02:00
OGŁOSZENIE !!!

W dniu 10 IV 2010 roku zaginęła książka pt ,,Don Kichocie''
ostatni raz widziana była na ławce w parku( podaj jakieś inne miejsce bo wymyśliłam byle jakie). Prosimy o kontakt pod numer 664523344 lub 0483245367. Adres Warszawa ul. Jana Pawła II 13/7. Dla znalazcy czeka nagroda pieniężna.
3 4 3
2010-04-11T15:50:13+02:00
OGŁOSZENIE
W dniu wczorajszym miedzy godzina 9.00 a 12.00 zaginela mi ksiazka pod tytułem Don Kichot Servantesa na terenie szkoły.
Dla znalazcy przewidziałem nagrode! nr.kontaktowy 0172345437
4 3 4