Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T15:42:54+02:00
Daj mi rybę a nie będę głodny ,naucz mnie łowić a będę miał na całe życie
Chodzi o to, ze jesli wiesz ze ktos jest biedny, gloduje i podarujesz mu jedzenie to starczy mu ono tylko do tego momentu kiedy je zje. Potem znow bedzie glodowac. A jesli nauczysz takiego czlowieka zdobywac pozywienie to juz nigdy nie zazna on biedy, bedzie musial tylko skorzytsac z tej wiedzy ktora posiadzie.
2010-04-11T15:56:44+02:00
1
daj mi rybę a nie będę głodny ,naucz mnie łowić a będę miał na całe życie chodzi o to że gdy człowiek nauczy sie czegoś raz a dobrze to zawsze będzie to umiał i nie będzie chodził głodny, ponieważ potrafi sobie złowić rybę czy coś do jedzenia.

2
nie zabłądzi ten kto czyta . ciekawscy żyją mądrze
Moim zdaniem to oznacza to że ci ludzie którzy czytają dużo wiedzą więcej i nie zbłądzą

Chyba o to chodziło:)
1 5 1