Odpowiedzi

2010-04-11T15:44:26+02:00
Sa :
tygrysy , chrzaszcze , motyle , tygrysy , boa dusiciele , lamparty , jaguary , szympansy , goryle
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T15:46:50+02:00
W strefie równikowej występują zwierzęta nadrzewne (małpy) , owady , zwierzęta pełzające (węże) występują też zwierzęta mięsożern np. puma . Najbardziej znaną rośliną są epifity (liany) , występują tam liczne drzewa i krzewy :)
2 3 2