Daje NAJ!!
Potrzebuje podkładu do piosenki phil collins strangers like me
podkład w postaci obojetnie jakiej.Kto da podkład z tej strony albo da z kolesiem czyli oryginal odrazu zgłaszam nie dawać podkładu z tej strony

http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.findmidis.com/listen.go/502/Strangers_Like_Me-by-Phil_Collins&ei=OtHBS-nyDeiHOPSr8JYE&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=6&ved=0CCEQ7gEwBQ&prev=/search%3Fq%3Dphil%2Bcollins%2Bstrangers%2Blike%2Bme%2Bpodk%25C5%2582ad%26hl%3Dpl%26lr%3D

Tej osobie co da najlepszy podkład dam jako prace najlepsza. Zgóry dzięki!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T15:29:02+02:00
No to zobacz tutaj:
- http://midi.homemusician.net/p/phil_collins/strangers_like_me.html
- http://www.redkaraoke.com/songs/Strangers-like-me-(S/G-)/19242

LICZĘ NA NAJ ;D
2010-04-13T16:29:00+02:00
Http://midi.homemusician.net/p/phil_collins/strangers_like_me.html
wiem, że ktoś wyżej udzielił tej odp, ale wysłałam Ci tego linka 2 dni temu. : p