Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T18:48:22+01:00
Nie jestem pewien co do zadania czy dobrze zrobiłem.
a)(Bu)
bu|t
bu|tem
bu|cie
b)(PIŁ)
pił|ka
pił|ką
pił|ce
c)(CI)
ci|asto
ci|astka
ci|eście
d)(MĄŻ)
mąż|
męż|a
męż|owi
e)(RYB)
ryb|a
ryb|y
ryb|ie
f)(PIÓR)
piór|o
piór|a
piór|ze
2 3 2
2009-11-03T18:51:41+01:00
A)but
but|em
bu|cie
b)piłka
piłk|ą
pił|ce
c)Ciast|o
ciast|ka
ci|eście
d)mąż
m|ęża
m|ężowi
e)ryb|a
ryb|y
Ryb|ie
f)piór|o
piór|a
piór|ze


Miałam kiedyś podobne zadanie ^^ Np:. Piórze - Piór|ze.
Piór to jest rdzeń a ze to przyrostek.
To całkiem łatwe ^^
3 2 3