Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T15:56:52+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2CH3COOH +Fe----->(CH3COO)2Fe + H2
1 5 1
2010-04-11T15:57:24+02:00
Fe + 2CH3COOH ---> (CH3COO)2Fe + H2