Come to zambia,central africa. Zambia is one of the most beautiful countries on the continent of africa.
it isn't a rich country, but it isn't as poor as many african countries.Zambian people are kind,friendly and welcoming-and the experience of living in africa is something you musn't go out alone.

prosze o pomoc przetumaczenie na polski mam to na jutro na ocene a jakoś nie moge tego przetumaczyć a ja cestem cienki z ang z gory dz

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T15:52:57+02:00
Come to zambia,central africa. Zambia is one of the most beautiful countries on the continent of africa.
it isn't a rich country, but it isn't as poor as many african countries.Zambian people are kind,friendly and welcoming-and the experience of living in africa is something you musn't go out alone.

Zmierzamy do Zambii, w środkowej Afryce. Zambia jest jednym z najpiękniejszych państw w Afryce. Nie jest bogatym krajem, ale nie jest też tak biedna jak inne afrykańskie państwa .Ludzie mieszkające w Zambii są raczej przyjacielscy i otwarci. Poznanie życia w Afryce to coś, czego nie możesz doświadczyć w pojedynkę.
2010-04-11T15:58:36+02:00
Come to zambia, central africa-
Zapraszamy do Zambii, w Afryce Środkowej


Zambia is one of the most beautiful countries on the continent of africa- Zambia jest jednym z najpiękniejszych krajów na kontynencie afrykańskim.


it isn't a rich country, but it isn't as poor as many african countries- (Zombia) nie jest krajem bogatym ale nie jest tez krajem najbiedniejszym- jak wiele państw afrykańskich.


Zambian people are kind,friendly and welcoming- Zambii ludzie są przyjazni, gościnni


"and the experience of living in africa is something you musn't go out alone- i doświadczeni życiem.W Afryce obowiązuje zakaz wędrowania po Sawannie samemu.:)

Całość:
Zapraszamy do Zambii, w Afryce Środkowej. Zambia jest jednym z najpiękniejszych krajów na kontynencie afrykańskim.(Zombia) nie jest krajem bogatym ale nie jest tez krajem najbiedniejszym- jak wiele państw afrykańskich.
,,Zombi" ludzie są przyjazni i goscinni oraz doświadczeni życiem. W Afryce obowiązuje zakaz wędrowanie po Sawannie samemu .
___________________________
Życzę piątki :)
___________________________
1 5 1