Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T15:54:07+02:00
Ta niezwykła pasta wybieli ci zęby w 2 minut! Kup ją Plax7 to nazwa jakiej świat nie słyszał! Ma niesamowitą moc, po pierwszym uzyciu twoje zęby zabłysną. Jest wręcz magiczna:) Pamiętaj drogi kliencie gwarancja zadowolnenia lub zwrot pieniędzy!
15 3 15
2010-04-11T15:54:11+02:00
Pasta do zębów jest wspaniała dzięki niej mam niezwykle czyste zęby niesamowite składniki oczyszczają zęby z bakterii dzięki paście do diś mam super czyste ząbki
5 3 5
2010-04-11T15:54:30+02:00
Pasta BlendaBiel .! Ma niezwykłą miętową moc i super zielony kolor.
Bardzo fajnie myje zęby gdyż nie uszkadza dziąseł a jedynie wybiela .! polecam .
5 2 5