Odpowiedzi

2010-04-11T15:59:29+02:00
Kochani Ludzie !

Jest tak piękna pogoda a Wy nadal siedzicie w domu?
w garazu stoją rowery.!
zabierzcie swoich bliskich i wybierzcie się na długą podróż gdzie tylko chcecie !
To dla Waszego zdrowia i dobrej kondycji!
zachęcam serdecznie!
7 2 7
2010-04-11T16:04:15+02:00
Zamiast grać na komputerze, wyjdź na spacer frajerze! (to słowo możesz zastąpić czymś ;D)

wychodząc na spacer można:
-dotlenić się,
-pooddychać świeżym powietrzem,
-nabrać lepszej kondycji,
-zrelaksować się,
-odstresować się,
-poznać nowych ludzi,
-pozwiedzać różne miejsca,
-pooglądać piękno natury.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:08:36+02:00
Siedzisz w domu, znowu?! Nie nudzi Ci się juz siedzenia przed telewizowem? Nowa forma aktywnego wypoczynku! Poroponuję Ci zakupic nasz najnowszy produkt: Trikke. Nie chcesz się zmęczyc, a aktywnie spędzic swój wolny czas?
Trikke to coś dla Ciebie! Ten najnowszy model roweru nie zajmuje dużo miejsca z łatwoścą możesz wsadziś go do samochodowego bagażnika i przewieźc w inne miejsce jest lekki i poręczny. Nadaje się dla każdego! Jeżeli uważasz że Trikke jest to idealny wypoczynek dla Ciebie zadzwoń na numer: 602 102 304 lub napisz maila na adres: [email protected] Doręczymy Ci go drogą wysyłkową. Wystarczy tylko zastosowac się do regulaminu zamieszczonego na stronie internetowej www.trikke.pl. Serdecznie zapraszamy do zakupu Trikke i pamieętaj to jest coś dla Ciebie!!!


Z góry przepraszam za błędy ortograficzne mój komputer nie uznaje niektórych polskich znaków.
6 3 6