Odpowiedzi

2009-11-03T18:47:34+01:00
Trójkąt rozwartokątny

suma wynosi:180-128=52
odp:suma wynosi 52 stopnie
1 5 1
2009-11-03T18:47:58+01:00
Suma kątów w trójkącie = 180 stopni
180 stopni - 128 stopni = 52 stopnie - suma 2 pozostałych kątów

jest to trójkąt rozwartokątny
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T18:49:00+01:00
Kąty w trójkącie mają 180stopni
1 kąt ma 128
2 pozostałe mają 180-128=52stopnie
1 5 1