Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:09:57+02:00
Wrocław miasto moje ukochane , od 20 lat zamieszkiwane
Tutaj cała ma historia w kartka pamiętnika zapisana .
Te dzielnice , kamienice kryją mego dzieciństwa tajemnice .
Rynek ukochany Ostrów Tumski często odwiedzany .
Tutaj całe moje życie smutki radości , pierwsze młodzieńcze
miłości .
Wrocław miasto ukochane ciągle zamieszkiwane ...


Miasto moje ukochane,
Nowoczesne i zadbane.
Tutaj wszystko jest co trzeba,
Morze, parki no i drzewa.
Kina, teatr, jarmark w lecie,
Tylko rynku nie ma przecie.
Mimo tego miasto moje,
Wciąż zaprasza w swe podwoje.
A przyjezdnym oferuje,
Miast jednego - aż miast troje.
I już wszystkim jest wiadomo,
Czemu Katii tak wesoło.
I gdzie owa Katia mieszka,
Czemu z niej jest taka śmieszka :D


U mnie w mieście nigdy nie wieje nudą,
psy i koty mieszkają tu pod jedną budą.
Na podwórku zawsze pełno jest dzieci,
każde nauczone "tu się nie śmieci!"
chociaż czasem zdarzają się wpadki,
tępi się plotkujące sąsiadki.
A jeżeli ktoś czuje się źle,
doktor szybko zajmie nim się.
Każdy pożar ugaszą strażacy!
Tu chorzy psychicznie to nie wariaci,
Tak, to moje miasto kochane :)

Wybierz który Ci się spodoba :)
2010-04-11T16:11:26+02:00
Mysli o moim szczesciu
sa jak czerwone zloto mego serca
ale blekit moich oczu zgasl tej nocy
i chociaz chce zyc to niebo jest dla mnie