Odpowiedzi

2010-04-11T16:07:32+02:00
1. Przeczytac instrukcję.
2. Dostosowac odpowiednie zasilanie
3. Postawic w odpowiednim miejscu.
4. Nie dotykac wszystkich przycisków
5. Nie wsadzac do wody
6. NIe dotykac mokrymi rekami
7. NIe naprawiac samemu jak sie nie zna
2010-04-11T16:10:13+02:00
1 nie używaj urządzeń pod wysokim napięciem bez opieki rodzica
2 nie ruszaj gniazdka z mokrymi rekami
3 a najlepiej nie dotykaj gniazdka wogule
4 uważaj aby nie oblać woda urządzenia pod napięciem
5 bąłć zawsze ostrożny używając prądu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:54:17+02:00
Zasady bezpiecznego korzystania z energii elektrycznej:
-nie szarp przewodu tylko przytrzymaj gniazdko,
-nie dotykaj nieizolowanych kabli,
-przy właczaniu urządzeń elektryczny nie miej mokrych rąk,
-nie naprawiaj żadnych urządzeń, które są podłączone do napięcia sieciowego,
-nie zczepiaj wszystkich przewodów razem,
-nie używaj uszkodzonych urządzeń.