Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • ADII
  • Początkujący
2009-11-03T18:50:00+01:00
Akcje dywersyjne
Dywersja-walka zbrojna prowadzona na tyłach armii
1.Akcja pod Kraśnikiem(próba wysadzenie mostu)
2.Akcja pod Arsenałem(odbicie Rudego i innych więźniów)
3.Akcja pod Celestynowem(uwolnienie więżniów jadących do Majdanka)
4.Akcja pod Czarnocinem(wysadzenie pociągu z bronią)
5.Akcja pod Sieczychami(wysadzenie posterunku u Żandarmerii)
Praca
zaczerpnięta z mojego zeszytu do języka polskiego :)
Mam nadzieje,że się przyda :)
64 1 64
2009-11-03T18:51:02+01:00
Akcja pod Czarnocinem(wysadzenie pociągu z bronią)
28 1 28