Odpowiedzi

2010-04-11T16:13:05+02:00
30% liczby 14 =30/100 *14=210/50=4,2
18% liczby 200=18/100 *200=36
63% liczby150=63/100 *150=94,5
124% liczby 40=124/100 *40=49,6
2,5%liczby 20=2,5/100 *20=0,5
29% liczby 36=29/100 *36=10,44
153%liczby 68=150/100 *68=102
12,5%liczby 50=12,5/100 *50=6,25
40,6 %liczby 72 147=40,6/100 *72147=29291,682
3%liczby 25 =3/100 *25=0,75
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:13:57+02:00
30% liczby 14 =4,2
18% liczby 200=36
63% liczby150=94,5
124% liczby 40=49,6
2,5% liczby 20=0,5
29% liczby 36=10,44
153% liczby 68=104,04
12,5% liczby 50=6,25
40,6 liczby 72=29,232
147,3% liczby 25=36,825
6 4 6