Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:11:49+02:00
Dla mojej kochanej przyjaciółki, bo ona zawsze przy mnie była, jak były dobre chwile i złe.
"Nawet cień przyjaciela starczy by uczynić człowieka szczęśliwym"
albo
"Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód Twego smutku potrafi sprawić, że znów wraca radość"
2010-04-11T16:12:03+02:00
"Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą"... - ks. Jan Twardowski

Dla mojej niesamowitej siostry, która umie poradzić sobie z przeciwnościami losu, ofiaruję ci to zdjęcie, na którym są nasi dziadkowie, abyś zawsze o nich pamiętała.
Twoja siostra
.....................
(imię i nazwisko - choć nazwisko niekoniecznie)