Przetłumacz podanie zdania:
1. Bądź cicho! Próbuje się przygotować do testu z angielskiego.
2. Jak długo mieszkałeś w Makowie zanim poznałeś mojego siostrzeńca?
3. Czy czytałeś ostatnio jakoś ciekawą książkę?
4. Dlaczego kobiety zawsze zadają niemądre pytania?

3

Odpowiedzi

2010-04-11T16:09:32+02:00
1. Be quiet! Trying to prepare for the Test of English.
2. How long have you lived in Makow before you know my nephew?
3. Have you read something interesting book lately?
4. Why do women always ask silly questions?

Mam nadzieję, że pomogłam ;))
1 2 1
2010-04-11T16:10:19+02:00
1 Be quiet! i'm trying prepare to test of English
2. How long have you lived in Makow before you know my nephew?
3. Have you read something interesting book lately?
4. Why are women always ask silly questions?

prosze bardzo :)))
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:11:02+02:00
1. Bądź cicho! Próbuje się przygotować do testu z angielskiego.
Be quiet! I am trying to prepare for the English exam. (Present Continuous, bo rzecz ma miejsce teraz)
2. Jak długo mieszkałeś w Makowie zanim poznałeś mojego siostrzeńca?
How long were you living in Maków before you met your nephew? (najpierw Past Continuous, potem Past Simple, bo pierwsza czynność trwała przez pewien okres czasu, zanim miałą miejsce kolejna)
3. Czy czytałeś ostatnio jakoś ciekawą książkę?
Have you read any interesting book recently? (Present Perfect, ponieważ rzecz miała miajsce w niedawno zakończonym lub niezakończonym okresie czasu)
4. Dlaczego kobiety zawsze zadają niemądre pytania?
Why do women always inquier stiupid questions? (Present Simple, ponieważ mowa o zachowaniu ludzkim, które jest niezmienne, jak wynika z pytania<<zawsze>>)
1 1 1