Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:26:18+02:00
Otton von bismarck kaclerza niemieckiego, toczyk zwycieskie wojny z dania austria i francja , zwalczal polskosc z powodu o dbałość o interesy państwa Pruskiego.
nazywano Żelaznym Kanclerzem ponieważ według niegowojsko musiało być wyspecjalizowane za kazde warunki.

Prosze:)
7 4 7
2010-04-11T16:29:14+02:00
Otto Von Bismarck był politykiem pruskim, zdecydowanym zwolennikiem rządów twardej ręki i nie wahal się stosować siły zamiast prawa, dlatego też uzyskał miano "żelaznego kanclerza"
10 4 10