Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:12:01+02:00
1. Wydarzenia najczęściej rozgrywają się wieczorem,przykładem jest scena balkonowa,lub bal u Kapulettich. Sceneria jest różnorodna,od domu Julii,poprzez kaplicę do grobowca.

2.Nazywani są tragicznymi kochankami,ponieważ,aby ich rodzice zrozumieli,że łączy ich prawdziwa miłość musieli umrzeć.
15 4 15
2010-04-11T16:27:42+02:00
1)
Akcja rozgrywa się :
a)w Weronie:
plac miejski - niedziela rano
ulica - rano
dom Kapuletów - wieczór
ulica- wieczór
ogród Kapuletów - noc
ogród Kapuletów - noc do świtu
cela ojca Laurentego - poniedziałek , świt
ulica - świt
ogród Kapuletów - około południa
cela ojca Laurentego - południe
plac miejski - po południu
ogród Kapuletów - popołudnie
cela ojca Laurentego - wieczór
pokój w domu Kapuletów - noc
komnata Julii - wtorek,świt
cela ojca Laurentego - wtorek
sień w domu Kapuletów - wieczór
sypialnia Julii - noc
się w domu Kapuleta - środa 3:00
sypialnia Julii - poranek
b)w Mantui
ulica - czwartek , dzień
c) znowu Werona
cela ojca Laurentego - noc
grobowiec Kapuletów - noc czwartkowy , piątkowy poranek

2)
R i J nazywa się tragicznymi kochankami, gdyż mimo zakazów rodziny kochali się i oboje z miłości do siebie nawzajem poświęcili swoje życie.


25 4 25