Odpowiedzi

2009-11-03T18:50:48+01:00
WEJŚCIA:klawiatura, mysz komputerowa, skaner, joystick, odbiornik GPS, czytnik linii papilarnych, kamera komputerowa.

WYJŚCIA:monitor, drukarka, głośniki, słuchawki. Mniej typowe: kontrolki stanu urządzenia, brzęczyk.

WEJŚCIA I WYJŚCIA:karta sieciowa, modem, ekran dotykowy, dysk twardy, moduł Bluetooth, moduł Irda, złącze USB.
2009-11-03T18:52:11+01:00
Wejscia: klawiatura, skaner, CD-ROM, DVD-ROM, kamera internetowa, mikrofon, naped dyskeitek
wyjscia: drukarka, monitor, napedy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T18:54:26+01:00
Urządzenia wejściowe:
*klawiatura
*myszka
*skaner
*mikrofon

Urządzenia wyjściowe:
*monitor
*drukarka (igłowa, atramentowa, laserowa)
*modem
*ploter
*głośniki
*słuchawki
1 5 1