Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:35:32+02:00
Dane;
v=20m/s
t=5s
wzór;
a=v/t
s=1/2at²
rozwiązanie;
a=20m/s÷5s=4m/s²
s=1/2*4m/s²*(5s)²=10m
odp; samochód przebędzie drogę o długości 10m;)
na pewno jest dobrze;))
  • okap
  • Rozwiązujący
2010-04-11T16:41:16+02:00
Dane Szukane
t = 5s s=?
a = 20/m/s²
s= at²/2
s= 20 * 5²/2
s= 20 * 25/2
s= 10 * 25
s = 250



ten znaczek / oznacza kreskę ulamkowa