Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:21:45+02:00
Moje wakacje spędziłbym miło gdziekolwiek i kiedykolwiek bym niebył.Lubie przebywać za domem bo żaden tam pożytek z siedzenia w domu. Lepiej poleżeć na plaży skądkolwiek by nie dobiegał szum morza. Gdzieniegdzie będze na wakacjach uwielbiam być.wrócę następnie tamtędy do domu
4 4 4
2010-04-11T16:27:54+02:00
Podczas wakacji spacerowałem swoją ulubioną drogą, gdzie nie spotkałem żadnego przechodnia. Nie pamiętam, żeby kiedykolwiek było tam tak cicho. Zawsze tamtędy przechodziło mnóstwo moich znajomych.Teraz tylko gdzieniegdzie było widać w oddali spacerujące pary. Niesamowicie tęskniłem za hałasem, który kiedyś towarzyszył mi podczas moich popołudniowych wędrówek.

wybacz, ale nie wiedziałam jak użyć zaimka "skądkolwiek"


pozdrawiam!...;) ;**
4 4 4