Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T18:50:20+01:00
Każdy swoja wolność realizuje inaczej. W kwestii wiary jesteś wolna w tym sensie, ze wybierasz sobie religię, nikt nie przymusza Cię do np chodzenia do kościoła. To Twoja wolna wola o tym decyduje czy idziesz.
;]
2 1 2
2009-11-03T18:50:59+01:00
Swoją wolność realizuję bardzo pozytywnie ponieważ wykorzystuję ją codziennie w sposób szczególny.
9 1 9
2009-11-03T18:52:29+01:00
Inaczej mówiąc, wola najpełniej realizuje swoją wolność wtedy, kiedy jest prawa, a więc chce tego, czego chcieć powinna. A powinna chcieć dobra ...Słowo "wolność" i blisko z nim związany termin "tolerancja" należą do kategorii słów i pojęć bardzo często obecnie używanych i nadużywanych.Wolność realizuje się poprzez służbę
41 1 41