Bądź "adwokatem diabła" i podaj po 3 argumenty:
1. Co jest odpychającego w czekoladzie z orzechami?



2. Dlaczego należy zlikwidować wakacje i urlopy?



3. Pod jakim względem oglądanie komedii jest szkodliwe?



4. Twoja propozycja:(wymyślone podobne pytanie+argumenty)



Bardzo proszę o dobre rozwiązanie. Daję naj.

2

Odpowiedzi

2010-04-11T16:27:38+02:00

1 Kalorie na przykład
2 Bo po nich nic się nie chce
3 To strata czasu, lepiej oglądać Discovery ;P
4. Dlaczego Dzieci powinny sie wiecej uczyć?
odp. Bo będą miały miej czasu na myślenie o głupotach
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:35:31+02:00
1.Orzechy:)twarde i drobne latwo sie zakrztusić wchodzą w zeby . . .
2.Bo ludzie wracają rozleniwieni i przez miesiąc myslą o przeszlych wakacjach a przez kolejne 9 o tych co będą . . .i nie skupiają sie na pracy
3.Ludzie tracą poczucie realności taka strefa marzeń w trójwymiarze . . .śmiech powoduje czkawke albo zachłysniecie .istnieje ryzyko śmierci
4.Dlaczego nalezy zlikwidować szkole?
Bo 90%wypadków zdarza sie w szkole . . .
5.Dlaczego nalezy zlikwidować komputery?bo przytepiają myślenie . . .choć nie stwierdzone
4 5 4