Odpowiedzi

2010-04-11T16:24:08+02:00
Gdzie sie udajesz na wagary??
Czy chodzisz sam na wagary czy moze z kims?
Co robisz podczas wagarow?
jak sie tłumaczysz kiedy zostaniesz przyłapany na wagarach/
Czy wagary sa fajne?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:27:23+02:00
- Jak ma pan zamiar spędzić swój 'czas wolny'?
- Czy zwiedził pan już dużo miasta podczas wagarów?
- Jakie miejsce by pan polecił do opisania w naszej gazecie?
- Czy chodzenie na wagary przysparza panu jakiś korzyści, oprócz tego, iż ma pan czas wolny?
- Gdzie najcześciej przebywają wagarowiczowie w tym mieście?
- Czy ma pan jakieś ciekawe, skuteczne usprawiedliwienia na swoją nieobecność w szkole?

robiliśmy podobne, więc nie powinno być źle. ;]