Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:29:47+02:00
1.Environmental Defense Fund -Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska w USA,
2.Natural Resources Defense Council - Ministerstwo Ochrony Zasobów Naturalnych,
3.Przyjaciele Ziemi,
4.Wildlife Conservation International -Światowa Organizacja na Rzecz Dzikiej Przyrody w USA,
5.Greenpeace ,
6.Earth Liberation Front -Front Wyzwolenia Ziemi ,
7.Europejską Agencję Środowiska ,
8.Międzyrządowy Zespół do spraw Zmian Klimatu.


proszę o naj ! :** pozdrawiam
2010-04-11T16:30:31+02:00
Europejska Agencja Środowiska
Międzyrządowy Zespół do spraw Zmian Klimatu
Fairtrade Labelling Organizations International (FLO)
Przyjaciele Ziemi,
Wildlife Conservation International (Światowa Organizacja na Rzecz Dzikiej Przyrody w USA),
Earth Liberation Front (Front Wyzwolenia Ziemi)
Natural Resources Defense Council (Ministerstwo Ochrony Zasobów Naturalnych)
Environmental Defense Fund (Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska w USA),
Czyste Środowisko Organizacja Odzysku S.A.
1 5 1