Zapisz podane liczby cyframi (ułamki dziesiętne):

dwadzieścia tysięcy pięć i dwadzieścia pięć setnych

trzy tysiące trzydzieści i trzynaście tysięcznych

pięć tysięcy osiem i cztery setne

czterdzieści cztery tysiące i cztery tysięczne

Zapisz podane liczby słowami:
0,052
900,03

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:30:18+02:00
3030,013
5008,04
44000,004
pięćdziesiąt dwie tysieczne
dziewięćset tysięcy i trzy setne

mam nadzieje ze pomoglam ;)
14 2 14
2010-04-11T16:36:03+02:00
1. 20005,25
2. 3030, 013
3. 5008,04
4. 44000, 004

____________________________

pięćdziesiąt dwie tysiączne

dziewięćset i trzy setne.


Liczę na naj. ; p
23 3 23
2010-04-11T17:04:03+02:00
1.20005,25

2.3030,013

3.5008,04

4.44000,004
___________________________________________________________________
1.piędziesiąt dwie tysięczne
2.dziewięćset i trzy setne
9 4 9