Odpowiedzi

2009-11-03T19:00:25+01:00
/ to jest kreska ułamkowa

30/360=8π/2πr
1/12=4π/r
r=48π

;p to wszycho
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:33:46+01:00
L=alfa/360 * 2 pi r / : 2pi
l/2pi = alfa/360 * r / *alfa/360
l/2pi * alfa/360 = r

r= 30/360 *8 pi / 2pi
r=4/1 * 1/12
r=1/3

P=pi r kwadrat
P = pi 1/3 do kwadratu
P= 1/9 cm kawdratowego

nie wiem czy dobrze ale inaczej sie nie da jakbu nauczyciel sie pytał na początku trzeba przekształcić wzór na długośc łuku.