Odpowiedzi

2010-04-11T16:33:09+02:00
Na tej stronie jest test:
http://test.4free.pl/test/369280/20902

(Jeśli nie o to chodzi o bardzo przepraszam.)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:35:36+02:00
1. podaj imię pana samochodzika?
2. podaj imiona przyjaciół p. samochodzika?
3. kim był pan samochodzik (zawód)?
4.kto wykonał p. samochodzika?
5. kim był główny bohater?
6. kto przyniósł gazetę do domu?
7. gdzie mieszkał pan samochodzik?