Bardzo prosze o przetłumaczenie (daje naj):

"Every individual can make a difference... if we continue to leave decision-making to the socalled decision-makers, things will never change," said Jane Goodall, British chimpanzee researcher. Today, the danger to our natural world is increasing and many species are becoming extinct. We need to do something soon or else many creatures won't survive.
First of all, we need to make sure that there are stricter laws that protect endangared species. If long prison sentences for illegal hunters were introduced, then people would be discouraged from harming these animals.
Secondly, it would be a good idea to educate people about the dangers of extinction. As a result, more people might do voluntary work protecting endangered species. Individuals may also think twice before using or buying products made from, or tested on, these animals such as fur coats and skin creams.
All in all, there are many solutions to this problem. The sooner we take action, the better the future will be for all endangered species.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T16:32:51+02:00
"Każdy człowiek może coś zmienić ... jeśli nadal będziemy urlopu podejmowania decyzji w tzw decydentów, co nigdy się nie zmieni", powiedział Jane Goodall, brytyjski naukowiec szympansa. Dzisiaj, zagrożenie dla naszego świata przyrody i rośnie wiele gatunków wyginięciem. Musimy coś zrobić szybko, bo inaczej wielu stworzeń nie przetrwać. Przede wszystkim, musimy się upewnić, że są bardziej surowe przepisy, które chronią endangared gatunków. Jeśli długie wyroki więzienia za nielegalne myśliwych zostały wprowadzone, to ludzie będą zniechęceni szkody tych zwierząt. Po drugie, będzie to dobry pomysł, aby edukować ludzi o zagrożeniach związanych z zagładą. W rezultacie coraz więcej osób może wolontariatu ochrony zagrożonych gatunków. Osób może pomyśleć dwa razy przed użyciem lub kupując produkty z lub testowane na te zwierzęta, takie jak futra i kremy do skóry. Podsumowując, istnieje wiele rozwiązań tego problemu. Im szybciej zaczniemy działać, tym lepiej będzie w przyszłości dla wszystkich pl
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:36:32+02:00
Każdy człowiek może coś zmienić ... jeśli nadal będziemy urlopu podejmowania decyzji w tzw decydentów, co nigdy się nie zmieni\", powiedział Jane Goodall, brytyjski naukowiec szympansa. Dzisiaj, zagrożenie dla naszego świata przyrody i rośnie wiele gatunków wyginięciem. Musimy coś zrobić szybko, bo inaczej wielu stworzeń nie przetrwać.Przede wszystkim, musimy się upewnić, że są bardziej surowe przepisy, które chronią endangared gatunków. Jeśli długie wyroki więzienia za nielegalne myśliwych zostały wprowadzone, to ludzie będą zniechęceni szkody tych zwierząt.Po drugie, będzie to dobry pomysł, aby edukować ludzi o zagrożeniach związanych z zagładą. W rezultacie coraz więcej osób może wolontariatu ochrony zagrożonych gatunków. Osób może pomyśleć dwa razy przed użyciem lub kupując produkty z lub testowane na te zwierzęta, takie jak futra i kremy do skóry.Podsumowując, istnieje wiele rozwiązań tego problemu. Im szybciej zaczniemy działać, tym lepiej będzie w przyszłości dla wszystkich zagrożonych gatunków.